00:33 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وزیر کار

جزییات بسته های جدید اشتغال وزارت کار
نماد برتر- بسته‌های جدید توسعه اشتغال با هدف حفظ نیروهای کار و ایجاد مشاغل جدید با کمترین هزینه از سوی وزارت کار در حال تدوین است.
دستورالعمل اجرایی وام جدید کرونا ابلاغ شد
نماد برتر- معاون گردشگری، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مصوبه «تسهیلات جدید کرونا» توسط معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد؛ هیات دولت و ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش با این مصوبه موافقت کرده بود.
اگر دنبال کار و نیروی کار هستید بخوانید!
نماد برتر- با آغاز به کار سامانه اشتغال و کسب و کار ایرانیان علاوه بر امکان درج و ثبت اطلاعات شغلی شاغلان و مشاهده و اصلاح سوابق شغلی، زمینه ایجاد فرصتهای کسب و کار برای جوانان جویای کار و جذب نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان فراهم شد.
تحقق سود ۲۵ هزار میلیارد تومانی "شستا" با رشد ۴.۵ برابری
نماد برتر- مدیرعامل شستا با اشاره به بارگذاری جزئیات اطلاعات شرکت‌های تابعه بر روی سایت برای بازدید عموم از تحقق سود تجمیعی ۲۵ هزار میلیارد تومانی با رشد ۴.۵ برابری خبر داد .
وزیر ورزش برای پاسخ به بازگرداندن قرض دو میلیون یورویی شستا به مجلس می رود
نماد برتر- نماینده مجلس از کلید خوردن طرح سئوال از وزیر ورزش به دلیل عدم بازگشت دو میلیون یورو پرداخت مطالبات ویلموتس اخذ شده از شستا با اعتراض بازنشستگان و کارگران خبر داد.
۲۰ زیرمجموعه تأمین اجتماعی آماده عرضه اولیه هستند / هر ماه یک شرکت
نماد برتر- وزیر کار با اشاره به ۲۰ شرکت قابل واگذاری از جمله ۱۲ زیرمجموعه شستا، گفت: تا پایان سال هر ماه یک شرکت برای عرضه اولیه آماده می شود .
زیرساختها برای تعیین دستمزد منطقه ای فراهم نیست
نماد برتر- یک فعال حوزه کار شکل گیری بخش خصوصی قدرتمند در کشور را پیش نیاز تعریف مزد منطقه ای دانست و گفت: زمانی که حداقل های زندگی کارگران و هزینه های معیشت آنها را پذیرفتیم می توانیم به بحث مزد منطقه ای ورود کنیم.
افزایش سرمایه ۲.۸ هزار میلیارد تومانی بانک دولتی تصویب شد
نماد برتر- وزیر کار از افزایش سرمایه ۲.۸ هزار میلیارد تومانی ابانک دولتی توسعه تعاون خبر داد و گفت: برای تخصیص این مبلغ پیگیری های بسیاری صورت گرفته است.
شریعتمداری: سپردن امور به جوانان مورد وفاق تمامی جناح هاست
نماد برتر- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد که مطالبه اصلی اصحاب قلم و صاحبان هنر چیزی جز احترام از سوی حکومت ها نیست.
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد
نماد برتر- وزیر کار از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان فولاد خبر داد.
دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری سریع مشکلات یک واحد تولیدی
نماد برتر- در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.
چرا آمار شکایات کارگری کم شده است؟
نماد برتر- باوجود آنکه در سالهای گذشته بخشی از کارگران به دلیل عدم پرداخت حقوق قانونی خود از جمله حق بیمه، حق سنوات و حقوق معوقه به هیأت‌های حل اختلاف شکایت می‌کردند، آمارها نشان می دهد که تشکیل پرونده های شکایات کارگری کاهش یافته و ثبت دادخواستها روند نزولی را طی کرده است.
حقوق ماهانه یک کارگر  در کمتر از ۱۰ روز تمام می‌شود/گوشت که هیچ پنیر هم نمی‌توانند بخرند
نماد برتر- عضو هیئت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار با بیان اینکه اختلاف میان هزینه‌های خانوار کارگری و دستمزد کارگران حداقل به پنج میلیون تومان رسیده است، گفت: با حقوق‌های کنونی و دستمزد امسال، یک خانواده کارگری حتی ۱۰ روز از ماه هم نمی‌تواند زندگی کند.
قسط دوم معوقات ۸ ساله بازنشستگان صندوق فولاد پرداخت شد
نماد برتر- وزیر کار از پرداخت دومین قسط از معوقات هشت ساله بازنشستگان صندوق فولاد در چند روز گذشته و از محل بازدهی سرمایه‌گذاری‌ها خبر داد.
گزینه‌های احتمالی وزارت صمت چه کسانی هستند؟
نماد برتر- رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و بازار پول اتاق بازرگانی مشهد گفت: نمی‌توان به‌ صورت دقیق گزینه‌های احتمالی وزارت صمت را مشخص کرد اما احتمالا از گزینه‌های باتجربه‌تر و قدیمی‌تر و از بدنه خود وزارت صمت مانند آقای افخمی، معاون سابق وزیر صمت و همچنین سرپرست فعلی که ریاست جمهوری در رفع امور اطمینان کاملی به وی دارد، نام برده می‌شود.